Guilty Pleasures

gp

Guilty pleasures …where to begin! And NO you gutter minded individuals this is NOT going to be one of “those” posts …get your brain out of the sewage you weirdo! :p   I’m a classy lady!!

 1- Boy Bands –let’s be real. I was 12 at the time Backstreet Boys and NSync and all those other amazing and oh so good looking boy bands were at their prime! It’s a part of me and I have no shame. I will rock out to some Backstreet Boys any day and enjoy every moment!

2- Cheesecake …or anything that has cheesecake in it! Like, I go SERIOUS fat kid mode! I’d eat it every day if it wouldn’t turn me into a hippo.

3- Reality TV – Don’t judge me! I can see you’re judging me! STOP IT!

4- Frozen Yogurt – which by the way I cover in chunks of cheesecake …as well as get the cheesecake flavored yogurt …I told you I’m obsessed with cheesecake!

5- Animal print – it literally looks like a zebra blew up in my car. I am currently sitting here with a leopard print blanket over me and a zebra print blanket hanging over my chair …that’s just the tip of the animal print iceberg!

6- My damn sippy cups – don’t ask why I call them that. I don’t know. I think I did it when I was in one of my weird childish moods and it just stuck. But those damn tumbler cups that are everywhere ..the ones with the lids and straws and usually cutely decorated or designed …yep I LOVE THEM! I have a legit collection and I refuse to stop… and yes I ABSOLUTELY have animal print ones!

7- Katy Perry – she’s simply amazing! She is my power animal. Who needs a penguin when you can have a Katy ..she roars …it counts (yep that was SUPER cheesy ..deal with it)

8- Makeup – I am such a girl! But seriously! I see a pretty color eye shadow or lipstick and I have to have it ..even though I probably won’t use it; at least probably not often. I literally have a box (much bigger than a shoe box) FULL of makeup! It’s sad. I could feed a small country of the money I’ve spent on makeup.

9- Tattoos – Like I have a legit obsession with getting them and having them! There have been times I’ve contemplated forgoing paying bills to get a new tattoo. Luckily I am responsible …but the thought has definitely been there! I’m addicted.

10- Disney Movies – I could literally sit all day and do nothing but watch Disney movies. And I’m not talking about the newer ones. I mean the good old school ones …Lion King, Beauty and the Beast, Pocahontas, The Little Mermaid, 101 Dalmatians …..The good ones! I would sit there and sing along to every song while I was at it too!!

Thus my list …a  lot of ridiculousness really. But hey, I enjoy it so whatever. I am completely ok with it! I have no shame what so ever! 🙂

 

Thanks for being a part of my journey,

signature

Advertisements

Something I Miss: Throwback Thursday Edition

Image

 

First and foremost… I do not mean 90’s kid as in you were born in the 90’s. NOPE! That doesn’t cut it. I mean you were born in the 80’s and were actually a kid with thoughts and memories in the 90’s! If you couldn’t wipe your own back side then this isn’t relevant. haha

 

Fact: All of the above is true. In fact, I’m pretty sure I told my husband to go marry something the other day. Seriously!

And we did have the best cartoons. Today’s cartoons are horrible. What ever happened to Smurfs, Duck Tails, Doug, Rugrats, The Power Rangers ….and not these stupid Power Rangers that they have today. I’m talking Mighty Morphin Power Rangers! That was good tv!

Ohhh ..Oregon Trail. I’ll be real here, I’ve searched for it online several times in my adult years. Also, I remember I used to have this computer game where you were a Trucker and had to get to different locations through all kinds of weather and stuff. I do not for the life of me remember what it was called. But man did I love that game! And of course how can you forget Where in the World is Carmen San Diego!!! If you were a kid raised in the 90’s I dare you to say that without singing it! haha

One word: POGS!

Another Word: Marbles!

We gambled like high rollers when I was a kid! haha I still have my absurd amount of Pogs and Marbles tucked away somewhere.

And girls … You remember Lisa Frank! Dont even lie and say you dont! It was also huge to have Kaboodles and pens that were all decked out with feathers or fluffy stuff. And of course Spice Girls style platforms! I had this white pair that I LOVED. They were platform sneakers. Man I miss those shoes.

Oh the music ….I was a HUGE boy bands kinda girl. I was all about some Backstreet Boys, NSync, 98 Degrees, No Authority, 5ive ….yeah ….I was definitely a boy band fan! I had hundreds of posters and my bedroom was COVERED in them. I mean seriously covered! If I can ever find a picture I’ll show you. I wont lie, I still love that stuff. When Backstreet Boys and New Kids performed together I about lost it. I was screaming like a crazed fan girl. I did the same when NSync did their short performance with Justin a few months back. Pure bliss!

OMG and do you remember those big folder like things that when you opened them had a bunch of markers and paint and crayons and oil paint. Those things were the shit!! 

Tomagachi. 

Cassette Tapes.

Slap Bracelets.

VHS.

Goosebumps.

Skip It.

Game Boy.

Easy Bake Oven.

Need I really say more? I truly suggest if you are a 90’s kid. Just go google the 90’s or 90’s kid. It will take you back to all those amazing things we grew up with. I wish I could just buy all of it and store it away for my children and give it to them so they never know the crap that kids have these days! I want my kids to have awesome stuff like I did! I know some of these things are still around. But they aren’t the same as they were back then. They are all …..modernized. -_- ew! 

How’s that for a throwback? I miss those days!

 

Thanks for being a part of my journey,

Image